Možnosti dopravy a platieb

Kategórie
 
 
 
 
 

Doprava

Doprava a doručenie tovaru

 

Tovar je doručovaný prostredníctvom kuriérskej služby Slovak Parcel Service - partner UPS​, kuriérskou službou GLS, kuriérskou službou ReMax Courier Service a prostredníctvom služby Zásielkovňa (doručenie na Z-Point) .
Prvý spôsob je doručenie po úhrade faktúry bankovým prevodom alebo vkladom na účet v Tatrabanke. Druhá možnosť je doručenie na dobierku. Pri osobnom odbere je možnosť uhradiť za tovar v hotovosti, v prípade, ak je tovar skladom. Novinkou je možnosť platby platobnou kartou. 

Cena dopravy sa účtuje podľa váhy objednaného tovaru. Cenu za dopravu je možné vidieť priamo v nákupnom košíku a následne v objednávke.

Doručenie zdarma - kuriérska služba Slovak Parcel Service - partner UPS a kuriérska služba GLS pre objednávky nad 129 EUR a pri platbe vopred - uhrada  faktúry (platí pre doručenie na adresy v Slovenskej republike, doručenie zdarma neplatí pre platbu na dobierku a platbu platobnou kartou).

Doručenie zdarma Zásielkovňa pre objednávky nad 129 EUR a pri platbe vopred - uhrada  faktúry (platí pre doručenie na adresy v Slovenskej republike balíky do hmotnosti 10 kg, doručenie zdarma neplatí pre platbu na dobierku).

 

Doručenie zdarma nad 149 EUR pri platbe faktúry vopred (ak doručovacia adresa je v Českej republike). 

Doručenie zdarma neplatí pre platbu na dobierku a platbu platobnou kartou.

Ak nie je v popise objednaného výrobku uvedené inak, je všetok tovar, ktorý je na sklade, expedovaný od 1 do 3 pracovných dní po potvrdení objednávky. Informácia, či je tovar skladom, sa nachádza pod kódom produktu. Ak je skladom, je tam žltým nápis: "Na sklade".
Ak nie je pri tovare napísané Na sklade, je potrebné tovar objednať u dodávateľov. Takýto tovar zasielame od 2 do 15 pracovných dní, podľa dostupnosti na skladoch dodávateľov.

Ak je tovar dočasne nedostupný na sklade dodávateľa, bude Vám navrhnutá alternatíva, alebo máte možnosť na tovar počkať, keď sa opäť naskladní, alebo sa objednávka stornuje.

V prípade, že sa objednaný tovar vypredal a už sa nevyrába, resp. nie je v prevádzkových možnostiach predávajúceho tovar pre kupujúceho zabezpečiť, alebo by s obstaraním tovaru boli spojené neprimerané náklady, predávajúci o tom kupujúceho bezodkladne upovedomí a ponúkne mu náhradné plnenie alebo možnosť pre kupujúceho odstúpiť od kúpnej zmluvy (stornovať objednávku). Ak kupujúci v primeranej lehote neprijme náhradné plnenie ponúkané predávajúcim ani neodstúpi od kúpnej zmluvy, je predávajúci oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy.

Predávajúci si vyhradzuje právo na predĺženie expedičnej lehoty v prípade, že tovar nie je momentálne na sklade, nebol včas dodaný výrobcom a pod., alebo sa vyskytnú iné nepredvídateľné udalosti. O prípadnej ďalšej expedičnej lehote bude zákazník informovaný e-mailom, alebo telefonicky. Zákazník má v prípade predĺženia uvedenej dodacej lehoty právo od zmluvy odstúpiť. 

Pri platbe na faktúru a platobnou kartou môže byť termín dodania tovaru ovplyvnený termínom uhradenia platby.

Faktúru (daňový doklad) zasielame automaticky, po vygenerovaní objednávky, na váš e-mail zadaný pri vytváraní objednávky. Faktúra nie je zasielaná v papierovej forme.

Zásielky sú poistené a dopravca prepravná spoločnosti ručí za tovar.
V prípade, že si odvoz tovaru zabezpečí kupujúci, predávajúci nenesie zodpovednosť neručí za škody vzniknuté pri preprave tohto tovaru.

Pokiaľ si zákazník vyberie ako spôsob dodania tovaru „Dobierka“, je povinný túto zásielku prevziať.

V prípade neprevzatia tovaru od kuriéra, bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy,  je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu minimálne škodu vzniknuté týmto jednaním (spravidla cenu dopravy, poštovné tam a späť. balné, manipulačné v plnej a preukázateľnej výške.)

Predávajúci nezodpovedá za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú kuriérskou službou, prípadne udaním nesprávnej adresy kupujúceho.

Kupujúci je povinný dôkladne skontrolovať zásielku pri prevzatí od prepravcu/kuriéra a potvrdiť svojím podpisom jej prevzatie na doklade o prevzatí tovaru.

 

Doručenie Slovensko

Tovar Vám doručíme až na miesto určenia, štandardne v pracovné dni. Tovar je po odoslaní z nášho skladu doručený do nasledujúceho pracovného dňa na Vami zadanú adresu.

V prípade, ak Vaša objednávka má prepravnú hmotnosť vyššiu ako 50 kg, neplatí pre túto zásielku doprava zdarma a cena bude po prijatí objednávky zaslaná na Váš mail podľa aktuálnej cenovej ponuky pre nadrozmerné zásielky.


Kuriérska služba Slovak Parcel Service - partner UPS​.

 

Dobierka je možná pre objednávky v hodnote od 5 EUR do 300 EUR.

Cena dopravy v závislosti od hmotnosti prepravovanej zásielky je od 2,99 € do 19,99 €.

Výhody pre Vás:
Doručenie na Vami zadanú adresu, možnosť opakovaného doručenia
 

 

 

 

 

 

Doručenie kuriérom GLS - Slovenská republika


V prípade, že Vaša objednávka má prepravnú hmotnosť vyššiu ako 40 kg, neplatí pre túto zásielku doprava zdarma.

Tovar Vám doručíme na miesto určení, štandardne v pracovných dňoch. 

Cena dopravy v závislosti od hmotnosti prepravovanej zásielky je od 3,39 € do 13,99 €.

 

 

 

Doručenie na Z-Point 

pobočky v sieti Zásielkovňa na Slovensku aj v Českej republike

Daľším spôsobom doručenia sú Z-Pointy – pobočky v sieti Zásielkovňa na Slovensku aj v Českej republike.

Aktuálne ich nájdete až 844 a ich počet stále rastie.

 

Cena dopravy v závislosti od hmotnosti prepravovanej zásielky je od 2,29 € do 3,59 €.

 

Ako to funguje:

 - Stačí si pri objednávke vybrať spôsob dopravy Z-Point Zásielkovňa vo Vašom meste  a preferovanú formu platby.

 - Následne si vyberiete Z-Point ktorý vám najviac vyhovuje. Vidíte aj obrázok zvoleného miesta a mapu.

- O dátume a čase, kedy bude vaša zásielka doručená vo vybranom Z-Pointe budete informovaní SMS/ e-mailom.

- Zásielku je potrebné si vyzdvihnúť do 7 dní.

 

Zásielku si môžete vyzdvihnúť nielen priamo v centre vášho mesta, ale tiež pri veľkých obchodných centrách, či sídliskách. Kompletný zoznam pobočiek Z-point